آنچه یافت می نشود،آنم آرزوست.

از درونم به بیرون می نگرم...

آنچه یافت می نشود،آنم آرزوست.

از درونم به بیرون می نگرم...

سلام خوش آمدید

زبان عشق - هدیه دادن - (2)

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ

"خرس های پشمالو بریجیت" (ادامه)

من به علامت تایید سر تکان دادم ، زیرا کاملا" واضح بود که این دوتا خرس شدیدا" با عث ناراحتی کریس می شوند.

من گفتم : (فکر کنم بدونم ماجرا چیه. اما مطمئن نیستم که تو بخوای بشنوی.) ... کریس پرسید : "چیز بدیه؟" ... گفتم : "نه. در واقع خوبه."

کریس گفت : "خب، پس می خوام بشنوم." وقتی دیدم کریس گوش می کند ادامه دادم و گفتم: " به نظرم میرسه که زبان اصلی عشق بریجیت دریافت هدیه است. هدایا خیلی روی اون اثر می ذارن"... کریس پرسید: "منظورتون از زبان عشق چیه؟" ادامه دادم و گفتم اساسا" پنج زبان عشق وجود دارد، یعنی پنج راه برای ابراز عشق عاطفی هست، و هریک از ما زبان اصلی عشق دارد، زبانی که بیش از همه پیام عشق را به او می رساند. هیچ یک از این زبان ها بهتر از دیگری نیست. اما اگر بخواهید کسی واقعا"عشق شما را احساس کند باید به زبان اصلی عشق او حرف بزنید. پس از این که به طور خلاصه پنج زبان عشق را برای کریس توضیح دادم از او پرسیدم : "به نظر خودت زبان اصلی عشق تو چیه؟ چه چیزی بیش از همه باعث می شه تا محبت دیگران رو احساس کنی؟"

او فورا" گفت:" کلام تایید آمیز. شاید به این دلیله که بریجیت رو این قدر دوست دارم. اون همیشه منو تایید می کنه و ازم تعریف می کنه."

گفتم: "این خیلی مهمه. حالا من می گم زبان اصلی عشق بریجیت دریافت هدایاست. به این دلیله که اون می دونه تک تک خرسارو کی بهش داده. به این دلیله که اون روی همه شون اسم گذاشته. به این دلیله که اون همه ی خرسارو توی اتاق خوابش نگه داشته. هر خرس به اون می گه: دوستت دارم."

"آره ،اما اون دوتا خرس خواستگارای سابقش باید برن، درسته؟ منظورم اینه که من نمی خوام با اون عروسی کنم و هر شب بشنوم که اون دوتا خرس به زنم می گن دوستت دارم." من خندیدم اما می دونستم که کریس کاملا" جدی است.

جواب دادم :" بله، وقتی با بریجیت ازدواج کردی موقعشه که اون دوتا خرس خونه ی دیگه ای پیدا کنن.اما فعلا" باید خرسای بریجیت رو دوست داشته باشی. در واقع حالا می دونی که در اولین سالگرد آشنایی تون یا روز تولدش چی بهش بدی."

ادامه دارد....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پنج زبان عشق مجردها - صفحه 66 و 67 - نویسنده : گری چاپمن - ترجمه : سیمین موحد

  • الهام رضوانی گیل کلائی (اندیشه خلاق)

زبان عشق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آنچه یافت می نشود،آنم آرزوست.

مومن به آنچه خدایم می گوید....

سلام به همه دوستان بزرگوار

سالها قبل نوشتن در این وبلاگ را شروع کردم. قطعا ایرادتی داره، نوشته ها پخته نیست و بعضی چیزا ممکن دیدگاه صد در صدی این روزای من نباشه.. اما ترجیح میدم فعلا همینجا ثبت باشه.. 1402.04.21

آدرس ایمیل ویژه خوانندگان وبلاگ :
andishekhalagh128@Gmail.com


"سپاس از همراهی شما"

آخرین نظرات