آنچه یافت می نشود،آنم آرزوست.

از درونم به بیرون می نگرم...

آنچه یافت می نشود،آنم آرزوست.

از درونم به بیرون می نگرم...

سلام خوش آمدید

چیده مان واژه 28

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ

خدایا مخلوقاتت را دوست دارم اما....

از تو میخواهم مرا یاری کنی که بی توقع دوست داشته باشم...

از تو میخواهم مرا یاری کنی که با قلبی بزرگ و روحی بلند به مخلوقاتت نگاه کنم...

از تو میخواهم مرا یاری کنی که برای رضایت تو خوبی کنم و بلند نظر باشم...

از تو میخواهم مرا یاری کنی که اگر تلخی دیدم راحت بگذرم...

از تو میخواهم مرا یاری کنی که اگر کم لطفی دیدم راحت بگذرم...

از تو میخواهم مرا یاری کنی که فقط تمثیلی از ویژگی های تو باشم...

از تو میخواهم مرا به اشرف مخلوقات بودن نزدیک کنی و برسانی به غایتی که برای خلق کردنم، داشتی و داری...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خدایا قلبم و روحم را بزرگ کن تا هرگز نشکند ، و بهم نریزد.

و یاریم نما تا همیشه تجلی خوبی های تو باشم پروردگار مهربانم...

میدانم که حواست به من هست و مرا تنها نمیگذاری... من نیز خودم ، قلبم و روح و جانم را به تو میسپارم...

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااا برای همه چیز شکرت...لبخند

===========================================================

بَدِیعُ السَّمَواتِ وَالأَرْضِ وَإِذَا قَضى‏ أَمْراً فإِنّمَا یَقُولُ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (سوره بقره / 117)

به تعبیر حضرت رضا علیه السلام : خداوند در کار خویش حتّى نیازمند گفتن کلمه "کُن" نیست، اراده‏ ى او همان وآفریدن همان.

همچنان که خداوند در یک آن می ‏آفریند، در مقام قهّاریّت نیز میتواند در یک آن همه چیز را از بین ببرد. چنانکه در آیه 19 سوره ابراهیم فرموده: «ان یشأ یذهبکم و یأت بخلق جدید» ایمان به چنین قدرتى، که وجود و عدم همه چیز بدست اوست، به انسان توانایى فوق ‏العاده میدهد و او را از یأس و ناامیدى باز میدارد.

"یادداشت های ناتمام ، الف - ر"

  • الهام رضوانی گیل کلائی (اندیشه خلاق)

الهام رضوانی گیل کلائی

چیده مان واژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آنچه یافت می نشود،آنم آرزوست.

مومن به آنچه خدایم می گوید....

سلام به همه دوستان بزرگوار

سالها قبل نوشتن در این وبلاگ را شروع کردم. قطعا ایرادتی داره، نوشته ها پخته نیست و بعضی چیزا ممکن دیدگاه صد در صدی این روزای من نباشه.. اما ترجیح میدم فعلا همینجا ثبت باشه.. 1402.04.21

آدرس ایمیل ویژه خوانندگان وبلاگ :
andishekhalagh128@Gmail.com


"سپاس از همراهی شما"

آخرین نظرات