آنچه یافت می نشود،آنم آرزوست.

از درونم به بیرون می نگرم...

آنچه یافت می نشود،آنم آرزوست.

از درونم به بیرون می نگرم...

سلام خوش آمدید

چیده مان واژه 76 - چی میشه..

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ

گاهی فکر میکنم که چگونه است که باید تو همیشه کوتاه بیایی و در دوست داشتن هایت بزرگ شوی و باتجربه ..

اما آن هایی که تو را دوست میدارند یاد بگیرند نامهربانی کنند و تو حق نداری ناراحت شوی..

هر وقت که خواستم ناراحت و تلخ و بی معرفت شوم به خودم گفتم دنیا کوتاه است و نباید برای چیزی که خلق نشدم تلاش کنم..

من خلق نشده ام که نامهربانی و تلخی و رنجش را درون خود پرورش بدهم..

خدایا برای دلدادگی با امام حسین علیه السلام چله میگیرند... اما من هر ثانیه دلم پر میکشد..

و من نمیتوانم درونم را با تناقض ها به رشد برسانم...

پس اگر امام حسینی و اهل بیتی هستم میخوام مهربان، بخشنده، بزرگ و ........ هر آنچه که خوبی است را با خود رشد دهم و به دیاری ببرم که باقی است...

خدایا دستم بگیر و درمانم کن به داروی مهر و ایمان ... به نگاه خودت.

آمین.

"یادداشت های ناتمام ، الف_ر"

  • الهام رضوانی گیل کلائی (اندیشه خلاق)

الهام رضوانی گیل کلائی

نظرات (۲)

  • قاسم صفایی نژاد
  • پاسخ به پاسخ‌تون:
    پس اگر امام حسینی و اهل بیتی هستم میخوام مهربان، بخشنده، بزرگ و ...
    دوستی با حسین فقط گریستن نیست
    ربط ندارند؟
  • قاسم صفایی نژاد
  • مرتبط:
    http://safaeinejad.ir/1395/07/29
    پاسخ:
    سلام چه ارتباطی با مطلب من داشت؟ متوجه نشدم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آنچه یافت می نشود،آنم آرزوست.

    مومن به آنچه خدایم می گوید....

    سلام به همه دوستان بزرگوار

    سالها قبل نوشتن در این وبلاگ را شروع کردم. قطعا ایرادتی داره، نوشته ها پخته نیست و بعضی چیزا ممکن دیدگاه صد در صدی این روزای من نباشه.. اما ترجیح میدم فعلا همینجا ثبت باشه.. 1402.04.21

    آدرس ایمیل ویژه خوانندگان وبلاگ :
    andishekhalagh128@Gmail.com


    "سپاس از همراهی شما"

    آخرین نظرات